Behaglig bilresa

Efter klövvården fick jag åka bil.
I vanliga fall brukar jag vara en ganska aktiv och engagerad bilåkare.

I lördags var jag lite trött i mössan så jag sov mest hela tiden.

wpid-CAM00111.jpg

 

wpid-CAM00113.jpg

 

Matte var skitjobbig och ropade på mig hela tiden.
Jag ville ju sova och vila ut, och så störde hon en massa.

Det var iallafall inte så dumt att sova hela vägen (jag vaknade visserligen i Bäckefors, men nästan hela vägen) så det kanske jag ska göra igen?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

