Tidningskändis

Jag har ju glömt att berätta att jag var i tidningen strax före jul!

Första sidan på kulturdelen och allt.

wpid-CAM00050.jpg

 

wpid-CAM00051.jpg

 

Matte och jag fick vara fotomodeller.
Egentligen skulle vi ta lite fina bilder ute vid min å också men det blåste storm i byarna och ösregnade (som vanligt) så det blev inomhusbilder.

Extra kul är att grillgaffeln är med på första bilden men det står inget om att det är MIN gaffel och att bli kliad av den är det bästa jag vet.
Undrar hur många som blängde lite extra på matte i mellandagarna på grund av det…

För övrigt har vattenläckan i huset lagats nu men det är tydligen blött under golvet.
Rapport följer.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

One Response to Tidningskändis

  1. Pingback: Kändisgris | ruffebloggen

Kommentera

