Grattis lilleman!

Yngsteman har hunnit bli ett helt år!
Igår firades han med tårta (lucky bastard) och paket.

wpid-CAM00015.jpg

Brorsan och jag var hemma och vaktade lägenheten (vilade upp oss efter julkalaset).

Julkalaset ja.
Brorsan har ju ett skåp att gå och lägga sig i vilket han såklart gjorde, jag fick axla rollen som äldsteman och vara första köksvaktare.
Det KAN ju hamna mat på golvet. Det gjorde det, barnen var väldigt givmilda. Hoppas att tomten såg det och är snäll mot dem!

Jag fick pepparkakor, clementiner, marshmallows och choklad. Mycket gott!

Matte och husse hade satt upp en grind till köket så att jag skulle lämna barnen ifred.
Gulligt av henne.
Nu blev det ju snarare så att grinden hjälpte mig att få några sekunder ifred emellanåt.
De har liksom vuxit upp och blivit stora de små liven. Och gosiga.
Jag har nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet på en kväll.
Väldigt uppskattat!

wpid-CAM00006.jpg

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

