Stan är full av vatten.

Höstpromenad.

IMAG2302 IMAG2303

Inte idag dock. Idag regnade det katter och hundar sa matte.
Jag var lite tveksam till att gå ut, är ju som bekant inte så förtjust i vovvar men det visade sig att det bara regnade alldeles vanligt vatten.

Det var illa nog så jag gick snabbt in igen.
Bättre att vila ut i soffan tycker jag.
Jag är bra på att vila ut.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

One Response to Stan är full av vatten.

  1. Ebba skriver:

    Hej!

    Vad kul att läsa din blogg!
    Fick tips om den på min twitter och känner så väl igen mig i dina tankar. Jag bor lite mer på landet än du verkar göra men bor inne hos husse tillsammans med min katt och husses knäppa gojor.

    Hälsar,

    Ebba (@EbbaMinigris på twitter)

Kommentera

