Pang-foton!

Här ser ni hur fantastiskt bra jag har det när jag är på hundpanget!

V__5A1A  V__8EA4 V__2071 V__B07C

Massor av sol och uppmärksamhet och till och med pussar!

Det bor ju en del hundar där (det är ju faktiskt ett hundpensionat, inte ett grispensionat om man ska vara petig).
Några bor där bara tillfälligt, som jag.
Några bor där hela tiden.

Jag är aldrig ute tillsammans med hundarna.
Det blir lugnast för alla om vi tar rast i omgångar.

När jag går ut på baksidan av huset måste jag passera vovvarna.
Det är ett väldigt nosande och (ibland) skällande på dem då.
Jag är inte rädd för dem alls.

De står ju innanför galler…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

