Trick or treat!

Matte köpte massor av godis igår.
Sen hoppades hon innerligt att det inte skulle komma några barn.
Inte för att hon inte gillar barn som ser ut som små spöken, utan för att hon ville ha allt godiset själv.

Vi får väl se vad som händer ikväll och imorgon, ibland firar grannbarnen Halloween på Allhelgonadagen, hur konstigt det än låter…

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till.
Matte propsar (som vanligt) på grävling.
Vi får väl se.

Jag ska ta mig en lur och fundera på det.

IMAG0474

 

(bild från i somras när det fortfarande var varmt ute…)

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

