Yngsta tillskottet…

…i familjen är Unge Herr I.
Han hör ihop med mellanbrorsan och hans fru.

Unge Herr I är väldigt snäll, han ger mig mat från sin stol vid matbordet och klappar på mig när jag minst anar det.

 

IMG_8210 IMG_8211

 

Ett tag jagade han mig också.
Rätt in i köket följde han efter mig och ”klappade” mig på näsan.
Tur att gammelhusse var med och såg till så att det blev en fair fight.
Det där lilla trollet kunde nämligen sopa till ganska duktigt över trynet på mig.

Nu gör ju inte det nåt för han är så söt att han kommer undan med precis allt.
Och dessutom ger han mig mat.
Bra på alla sätt och vis alltså!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

