Det eviga tjatet om vädret.

Nu är jag hemma i stan igen.
Det är skönt att vara på hemmaplan men jag är ytterst tveksam till vädret i den här delen av landet.

Så här mötte Göteborg oss i söndags.

IMAG2147 IMAG2148

 

Igår började det regna på promenaden till ån.

Idag har solen visat sig men jag vet inte om jag vågar hoppas på uppehåll i eftermiddag.
Bäst att sola sig på mattan i vardagsrummet så länge det varar….

Tacka vet jag Dalslandet, där kan jag sola på gräsmattan varje dag.

wpid-2013-08-26-18.09.31.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

