En liten gris balanserade…

..på en liten liten innergård.

IMAG2058

 

IMAG2059

 

Jag kände för lite motion så jag gick balansgång häromdagen.
Det var väldigt populärt bland alla lekande barn (och deras föräldrar).

Ingen större grej tyckte jag.
Matte tyckte att det var märkligt att jag kan lyckas gå så fint på en rak linje utomhus när det mest är hennes tår jag går på inomhus.
Hon har ju inte fattat nåt.

Det är ju hennes tår jag har övat upp mig på 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

