Djur i kvällsol

Som den snälla och beskedliga gris jag är ställer jag upp på mattes fotograferingar ibland.

Härom kvällen var jag dock inte så sugen på att stå still i det stickiga gräset så hon fick jogga baklänges för att fota.
Det uppskattades av den tyska barnfamiljen som kom spankulerandes kan jag säga.
Både grisen och baklängesjoggandet.

IMAG2037 IMAG2036
När matte var och jobbade i södra Sverige hade de tydligen träffat på andra djur som gjorde sig bra på bild i kvällsljus.

Husse sa att det var fina elefanter.
Alla tre elefanterna, tyckte jag.
Dra åt skogen sa matte.

IMAG1989

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

