Hurra för grisen!

Idag fyller jag 13 år!

Matte satte på mig en rosett när vi skulle på promenad.
Som den tonåring jag numera är skämdes jag såklart massor och försökte så gott jag kunde att gömma mig.

Först kissade jag inne i buskaget utanför huset.
Det hjälpte ett tag, ingen såg mig.

Sen försökte jag springa fort på rundan så att ingen skulle se mig.
Det enda det resulterade i var i suddiga födelsedagsfoton.

IMAG2046 IMAG2047 IMAG2047 (1)

 

Som tur är fick jag popcorn och saft (inte finnmedel och utegångsförbud som matte sa att andra tonåringar får).
Och rosetten åkte av när vi hade kommit över på andra sidan ån.
Bra dag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

