Semester!

Jag har haft semester.
Därför har det varit lite kass med uppdateringen.

Matte och husse har snott som illrar fram och tillbaka till Stockholm medan jag har vilat upp mig.

Först vilade jag upp mig på hundpanget i Torslanda.
Där har jag det ungefär hur bra som helst.
De ger mig massor av popcorn, jag får ett stort rum som ligger en bit från hundarna och jag får vara ute i solen massor!
Tur att det alltid är sol när jag är där.

Den här gången fick jag till och med vara med på en möhippa.
Det var trevligt.

Sen har jag varit i Dalslandet på kollo.
Där har jag det ännu bättre än hur bra som helst.

De hade tagit bort soffan vilket jag inte tyckte så mycket om…
Men de hade sparat kuddarna och med dem fick jag bädda hur mycket jag ville.

bädd1 bädd2

 

Bättre än inget.

Solen sken även i Dalslandet.
Det var bra, för då kunde jag passa på att vila upp mig utomhus och sova ut ordentligt.

SAMSUNG

 

 

Det är allt bra gött med semester.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

