Smart gris.

 

Midsommarhelgen var fin.
Bitvis regnig men fin.

Matte tappade lägligt rösten lagom till torsdagens och fredagens firande.
Det var oturligt (för henne).
Hon hade talförbud flera dagar.

Det passade jag på att utnyttja massor.
Till exempel gick jag in under bänkarna på skolgården när jag och matte var ute själva.
Hon kunde ju inte skrika på mig att jag skulle komma fram så jag kunde härja fritt.

Hon väste ganska argt men det var så svårt att förstå vad hon ville ha sagt med det.

IMAG1864 (1) IMAG1865 IMAG1866

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

