Dragkamp

 

 

Matte och jag tog med oss de blonda söta grannarna på promenaden häromdagen.
Storasyrran fick hålla i kopplet och lillbrorsan hade mest koll på sin keps.

IMAG1802

På skolgården träffade vi min största beundrarinna alla kategorier.
Det är en söt lite brunett som bor på vår gård.

Den söta lilla brunetten brukar säga att jag ska flytta hem till henne.
Än så länge har matte sagt nej till det erbjudandet.
Det är lite tur tycker jag…

Hursomhelst så blev det lite dragkamp om grisen där på skolgården.
Det är både smickrande och lite besvärligt.
Tre stycken som höll koll på ifall jag åt tuggummi…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

