Rapport från Vårkollot i Dalslandet

Det är helt Ok här. Vi vilar jag och gammelhusse. Gammelmatte är mest på jobbet och när hon är hemma är hon på framsidan av huset och gör någon form av träarbete som visst ska värma huset nästa vinter. Vi får fixa fika till henne ibland, jag och gammelhusse, då sitter hon med oss en stund.(det har hänt att hon sovit en stund också.)

Jag provar lite olika platser att sova på ute , där det är varmast……för jag har ju ingenImageImage solstol jag…….Image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

