Vård av matte, dag två.

Sjukstugan fortsätter här hemma.
Matte sover mest i soffan, ser på TV eller knappar på datorn.

I morse hade vi lite team-work, jag och Tyson.
Han bankade på plexiglaset och jag körde min vanliga serenad.

Hon röt några gånger att vi skulle vara tysta men till slut fick hon ge upp och göra oss sällskap i vardagsrummet.
Det gillar vi!

Jag gillar mest att ligga i soffan.

picture000

Tyson gillar att sitta i fönstret och kolla på spårvagnar.
Han är rätt nöjd med att bo i storstan tror jag.

IMAG1519

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

