Bra bänk.

Jag har hittat en bra bänk som jag kan klia mig på.
Lagom hög (för grisar), lagom nära (jag behöver bara gå till ån) och lagom fint väder (häromdagen åtminstone).


IMAG1548
IMAG1546 IMAG1549

 

Det är jättemysigt att vara ute och promenera i solskenet!
Så får det gärna vara fler dagar.

En annan bra grej med att vara ute och promenera är att det lilla vilddjuret därhemma inte följer med.
Han börjar bli mer än lovligt hemmastadd nu.
Jag ska visa det en annan gång, men han har börjat inta min soffa…

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

